Centrum för Näringslivshistoria
stängt idag
Ideell organisation Tjänste-företag
Vi bevarar och berättar näringslivets historia. Centrum för Näringslivshistoria, CfN, är en ideell förening med företag som medlemmar. Vårt uppdrag är att bevara och berätta näringslivets historia.
Vi hjälper företagen att utnyttja sin historia och lyfter samtidigt entreprenörskapets och företagandets betydelse för Sveriges välstånd och samhällsutveckling. Läs mer
Recensioner
Inlägg (5)
Hitta ett hotell nära Centrum för Näringslivshistoria
Recensera Centrum för Näringslivshistoria
Laddar kommentars-fält...
Inlägg från Centrum för Näringslivshistoria
2017-03-02
Stockholmsmässan firar 75 år med att berätta i bild, film och text om hur de två bröderna Börje och Folke Claeson mitt under brinnande världskrig startar en plats där människor kunde mötas.
Stockholmsmässan firar 75 år med att berätta i bild, film och text om hur de två bröderna Börje och Folke Claeson mitt under brinnande världskrig startar en plats där människor kunde mötas.
2017-02-28
I år blev den internetbaserade aktiemäklaren Avanza myndigt. På bolagets webbplats kan man se hur utvecklingen har sett ut sedan starten för 18 år sedan.
I år blev den internetbaserade aktiemäklaren Avanza myndigt. På bolagets webbplats kan man se hur utvecklingen har sett ut sedan starten för 18 år sedan.
2017-02-24
HB Solidarisk Handel - företagande som politisk aktivism.
HB Solidarisk Handel - företagande som politisk aktivism.
2017-02-22
Visste du att Jose Cuervo tequila började tillverkas redan på 1700-talet? Den tillverkas fortfarande på familjeägda La Rojena som är Latinamerikas äldsta aktiva destilleri.
Visste du att Jose Cuervo tequila började tillverkas redan på 1700-talet? Den tillverkas fortfarande på familjeägda La Rojena som är Latinamerikas äldsta aktiva destilleri.
2017-02-21
I arbetet med att ta fram en ny logga valde Coca-Cola att gå till sitt välfyllda arkiv Coca-Cola Archives för inspiration.
I arbetet med att ta fram en ny logga valde Coca-Cola att gå till sitt välfyllda arkiv Coca-Cola Archives för inspiration.
Popularitet för Centrum för Näringslivshistoria
Sociala-Medier-popularitet:
Utgångspunkten för detta värde är antalet besökare, checkins, och likes på Facebook under de senaste månaderna.
Mest aktivitet i mars:
Mest aktivitet på morgonen:
Centrum för Näringslivshistoria har totalt 524 besökare (checkins) och 10940 likes.